تھریڈ پچ کیلکولیٹر - TPI کو فوری طور پر پچ میں تبدیل کریں
مفت تھریڈ پچ کیلکولیٹر TPI کو پچ میں اور اس کے برعکس تبدیل کرتا ہے۔ امپیریل اور میٹرک تھریڈز کے لیے تھریڈ پچ کا حساب لگائیں۔ مشیننگ، انجینئرنگ اور مرمت کے لیے فوری نتائج۔
تھریڈ پچ کیلکولیٹر
حساب کا نتیجہ
حساب کا فارمولا
تھریڈ پچ متصل تھریڈز کے درمیان کا فاصلہ ہے۔ یہ فی یونٹ لمبائی میں تھریڈز کی تعداد کا معکوس کے طور پر حساب کیا جاتا ہے:
تھریڈ بصری نمائندگی
دستاویزات
دھاگے کی پچ کیلکولیٹر: TPI کو فوری طور پر پچ میں تبدیل کریں
دھاگے کی پچ کیلکولیٹر کیا ہے؟
ایک دھاگے کی پچ کیلکولیٹر ایک درست ٹول ہے جو دھاگوں کی تعداد فی انچ (TPI) کو پچ کی پیمائشوں میں اور اس کے برعکس تبدیل کرتا ہے، جو دھاگے والے فاسٹنرز کے ساتھ کام کرنے والے انجینئرز، مشینسٹوں، اور DIY شوقین افراد کے لیے ضروری ہے۔ دھاگے کی پچ متصل دھاگوں کی چوٹیوں کے درمیان فاصلے کی نمائندگی کرتی ہے اور دھاگے کے کنکشن کی مطابقت کو طے کرتی ہے، چاہے وہ امپیریل ہو یا میٹرک نظام۔
یہ مفت دھاگے کی پچ کیلکولیٹر فوری طور پر دھاگوں کی تعداد فی انچ (TPI) اور پچ کی پیمائشوں کے درمیان تبدیلی کرتا ہے، دستی حسابات کو ختم کرتا ہے اور مشیننگ، انجینئرنگ، اور مرمت کے منصوبوں میں مہنگی پیمائش کی غلطیوں سے بچاتا ہے۔ چاہے آپ متبادل فاسٹنرز کی شناخت کر رہے ہوں یا CNC مشینوں کو پروگرام کر رہے ہوں، درست دھاگے کی پچ کے حسابات صحیح فٹ اور فعالیت کے لیے بہت اہم ہیں۔
ہمارے کیلکولیٹر کے ساتھ وقت بچائیں اور درستگی کو یقینی بنائیں جو دونوں امپیریل دھاگے کی وضاحتوں (جیسے UNC، UNF) اور میٹرک دھاگے کے معیارات (ISO میٹرک) کی حمایت کرتا ہے، جو آپ کی تمام دھاگے کی پیمائش کی ضروریات کے لیے مکمل حل فراہم کرتا ہے۔
دھاگے کی پچ کو سمجھنا: تعریف اور اہم تصورات
دھاگے کی پچ متصل دھاگوں کی چوٹیوں (یا جڑوں) کے درمیان کا خطی فاصلہ ہے جو دھاگے کے محور کے متوازی ماپا جاتا ہے۔ یہ ظاہر کرتا ہے کہ دھاگے کتنے قریب ہیں اور فاسٹنر کی مطابقت کو طے کرتا ہے۔ دھاگے کی پچ کی پیمائش کی جاتی ہے:
- امپیریل نظام: انچ (TPI - دھاگے فی انچ سے ماخوذ)
- میٹرک نظام: ملی میٹر (براہ راست مخصوص)
اہم تعلق: دھاگے کی پچ = 1 ÷ فی یونٹ دھاگے
یہ پیمائش درست فاسٹنر کے انتخاب، مشیننگ کے عمل، اور یہ یقینی بنانے کے لیے ضروری ہے کہ دھاگے کے اجزاء صحیح طور پر ایک ساتھ فٹ ہوں۔
امپیریل بمقابلہ میٹرک دھاگے کے نظام
امپیریل نظام میں، دھاگے عام طور پر ان کے قطر اور فی انچ دھاگوں کی تعداد (TPI) کے ذریعے مخصوص کیے جاتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ایک 1/4"-20 پیچ کا قطر 1/4 انچ ہے جس میں 20 دھاگے فی انچ ہیں۔
میٹرک نظام میں، دھاگے ان کے قطر اور ملی میٹر میں پچ کے ذریعے مخصوص کیے جاتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ایک M6×1.0 پیچ کا قطر 6 ملی میٹر ہے جس میں 1.0 ملی میٹر کی پچ ہے۔
ان پیمائشوں کے درمیان تعلق سیدھا ہے:
- امپیریل: پچ (انچ) = 1 ÷ دھاگے فی انچ
- میٹرک: پچ (ملی میٹر) = 1 ÷ دھاگے فی ملی میٹر
دھاگے کی پچ بمقابلہ دھاگے کی قیادت
دھاگے کی پچ اور دھاگے کی قیادت کے درمیان فرق کرنا اہم ہے:
- دھاگے کی پچ متصل دھاگوں کی چوٹیوں کے درمیان کا فاصلہ ہے۔
- دھاگے کی قیادت وہ خطی فاصلہ ہے جو پیچ ایک مکمل گردش میں آگے بڑھتا ہے۔
سنگل اسٹار دھاگوں کے لیے (جو سب سے عام قسم ہیں)، پچ اور قیادت ایک جیسی ہیں۔ تاہم، ملٹی اسٹار دھاگوں کے لیے، قیادت پچ کے عدد کو اسٹارز کی تعداد سے ضرب دے کر حاصل کی جاتی ہے۔
دھاگے کی پچ کا حساب لگانے کا فارمولا
دھاگے کی پچ اور فی یونٹ دھاگوں کے درمیان ریاضیاتی تعلق ایک سادہ معکوس تعلق پر مبنی ہے:
بنیادی فارمولا
امپیریل نظام (انچ)
امپیریل دھاگوں کے لیے، فارمولا یہ بن جاتا ہے:
مثال کے طور پر، ایک دھاگے میں 20 TPI کی پچ ہے:
میٹرک نظام (ملی میٹر)
میٹرک دھاگوں کے لیے، فارمولا یہ ہے:
مثال کے طور پر، ایک دھاگے میں 0.5 دھاگے فی ملی میٹر کی پچ ہے:
ہمارے دھاگے کی پچ کیلکولیٹر کا استعمال کیسے کریں: مرحلہ وار رہنمائی
ہمارا دھاگے کی پچ کیلکولیٹر TPI اور پچ کی پیمائشوں کے درمیان فوری، درست تبدیلیاں فراہم کرتا ہے۔ یہ مفت ٹول پیشہ ور افراد اور DIY شوقین افراد کے لیے دھاگے کی پچ کے حسابات کو آسان بناتا ہے۔
مرحلہ وار رہنمائی
-
اپنا یونٹ سسٹم منتخب کریں:
- انچ میں پیمائش کے لیے "امپیریل" منتخب کریں
- ملی میٹر میں پیمائش کے لیے "میٹرک" منتخب کریں
-
معلوم اقدار درج کریں:
- اگر آپ کو فی یونٹ دھاگے (TPI یا دھاگے فی ملی میٹر) کی تعداد معلوم ہے تو اس قدر کو پچ کا حساب لگانے کے لیے درج کریں
- اگر آپ کو پچ معلوم ہے تو اس قدر کو فی یونٹ دھاگے کا حساب لگانے کے لیے درج کریں
- حوالہ اور بصری نمائندگی کے لیے دھاگے کے قطر کو بھی درج کریں
-
نتائج دیکھیں:
- کیلکولیٹر خود بخود متعلقہ قدر کا حساب لگاتا ہے
- نتیجہ مناسب درستگی کے ساتھ دکھایا جاتا ہے
- آپ کی ان پٹس کی بنیاد پر دھاگے کی بصری نمائندگی دکھائی جاتی ہے
-
نتائج کاپی کریں (اختیاری):
- دوسرے ایپلیکیشنز میں استعمال کے لیے نتیجہ اپنے کلپ بورڈ پر کاپی کرنے کے لیے "کاپی" بٹن پر کلک کریں
درست پیمائش کے لیے نکات
- امپیریل دھاگوں کے لیے، TPI عام طور پر ایک مکمل عدد (جیسے 20، 24، 32) کے طور پر ظاہر کیا جاتا ہے
- میٹرک دھاگوں کے لیے، پچ عام طور پر ملی میٹر میں ایک اعشاریہ جگہ کے ساتھ ظاہر کی جاتی ہے (جیسے 1.0mm، 1.5mm، 0.5mm)
- موجودہ دھاگوں کی پیمائش کرتے وقت، سب سے درست نتائج کے لیے دھاگے کی پچ گیج کا استعمال کریں
- بہت باریک دھاگوں کے لیے، دھاگوں کی درست تعداد گننے کے لیے مائکروسکوپ یا بزرگ شیشے کا استعمال کرنے پر غور کریں
عملی مثالیں
مثال 1: امپیریل دھاگہ (UNC 1/4"-20)
ایک معیاری 1/4 انچ UNC (Unified National Coarse) بولٹ میں 20 دھاگے فی انچ ہیں۔
- ان پٹ: 20 دھاگے فی انچ (TPI)
- حساب: پچ = 1 ÷ 20 = 0.050 انچ
- نتیجہ: دھاگے کی پچ 0.050 انچ ہے
مثال 2: میٹرک دھاگہ (M10×1.5)
ایک معیاری M10 کوarse دھاگے کی پچ 1.5 ملی میٹر ہے۔
- ان پٹ: 1.5 ملی میٹر کی پچ
- حساب: دھاگے فی ملی میٹر = 1 ÷ 1.5 = 0.667 دھاگے فی ملی میٹر
- نتیجہ: 0.667 دھاگے فی ملی میٹر ہیں
مثال 3: باریک امپیریل دھاگہ (UNF 3/8"-24)
ایک 3/8 انچ UNF (Unified National Fine) بولٹ میں 24 دھاگے فی انچ ہیں۔
- ان پٹ: 24 دھاگے فی انچ (TPI)
- حساب: پچ = 1 ÷ 24 = 0.0417 انچ
- نتیجہ: دھاگے کی پچ 0.0417 انچ ہے
مثال 4: باریک میٹرک دھاگہ (M8×1.0)
ایک باریک M8 دھاگے کی پچ 1.0 ملی میٹر ہے۔
- ان پٹ: 1.0 ملی میٹر کی پچ
- حساب: دھاگے فی ملی میٹر = 1 ÷ 1.0 = 1 دھاگہ فی ملی میٹر
- نتیجہ: 1 دھاگہ فی ملی میٹر ہے
دھاگے کی پچ کے حسابات کے لیے کوڈ کی مثالیں
یہاں مختلف پروگرامنگ زبانوں میں دھاگے کی پچ کا حساب لگانے کے طریقے کی مثالیں ہیں:
1// دھاگے کی تعداد فی یونٹ سے دھاگے کی پچ کا حساب لگانے کے لیے جاوا اسکرپٹ کی تقریب
2function calculatePitch(threadsPerUnit) {
3 if (threadsPerUnit <= 0) {
4 return 0;
5 }
6 return 1 / threadsPerUnit;
7}
8
9// دھاگے کی پچ سے فی یونٹ دھاگے کا حساب لگانے کے لیے جاوا اسکرپٹ کی تقریب
10function calculateThreadsPerUnit(pitch) {
11 if (pitch <= 0) {
12 return 0;
13 }
14 return 1 / pitch;
15}
16
17// مثال کا استعمال
18const tpi = 20;
19const pitch = calculatePitch(tpi);
20console.log(`ایک دھاگے میں ${tpi} TPI کی پچ ${pitch.toFixed(4)} انچ ہے`);
21
1# دھاگے کی پچ کے حسابات کے لیے پائتھون کی تقریبیں
2
3def calculate_pitch(threads_per_unit):
4 """فی یونٹ دھاگے سے دھاگے کی پچ کا حساب لگائیں"""
5 if threads_per_unit <= 0:
6 return 0
7 return 1 / threads_per_unit
8
9def calculate_threads_per_unit(pitch):
10 """پچ سے فی یونٹ دھاگے کا حساب لگائیں"""
11 if pitch <= 0:
12 return 0
13 return 1 / pitch
14
15# مثال کا استعمال
16tpi = 20
17pitch = calculate_pitch(tpi)
18print(f"ایک دھاگے میں {tpi} TPI کی پچ {pitch:.4f} انچ ہے")
19
20metric_pitch = 1.5 # ملی میٹر
21threads_per_mm = calculate_threads_per_unit(metric_pitch)
22print(f"ایک دھاگے میں {metric_pitch}mm کی پچ میں {threads_per_mm:.4f} دھاگے ہیں")
23
1' دھاگے کی تعداد فی انچ سے پچ کا حساب لگانے کے لیے ایکسل کا فارمولا
2=IF(A1<=0,0,1/A1)
3
4' پچ سے دھاگے کی تعداد فی انچ کا حساب لگانے کے لیے ایکسل کا فارمولا
5=IF(B1<=0,0,1/B1)
6
7' جہاں A1 میں دھاگے کی تعداد فی انچ کی قیمت ہے
8' اور B1 میں پچ کی قیمت ہے
9
1// دھاگے کی پچ کے حسابات کے لیے جاوا کے طریقے
2public class ThreadCalculator {
3 public static double calculatePitch(double threadsPerUnit) {
4 if (threadsPerUnit <= 0) {
5 return 0;
6 }
7 return 1 / threadsPerUnit;
8 }
9
10 public static double calculateThreadsPerUnit(double pitch) {
11 if (pitch <= 0) {
12 return 0;
13 }
14 return 1 / pitch;
15 }
16
17 public static void main(String[] args) {
18 double tpi = 20;
19 double pitch = calculatePitch(tpi);
20 System.out.printf("ایک دھاگے میں %.0f TPI کی پچ %.4f انچ ہے%n", tpi, pitch);
21
22 double metricPitch = 1.5; // ملی میٹر
23 double threadsPerMm = calculateThreadsPerUnit(metricPitch);
24 System.out.printf("ایک دھاگے میں %.1fmm کی پچ میں %.4f دھاگے فی ملی میٹر ہیں%n",
25 metricPitch, threadsPerMm);
26 }
27}
28
1#include <iostream>
2#include <iomanip>
3
4// دھاگے کی پچ کے حسابات کے لیے C++ کی تقریبیں
5double calculatePitch(double threadsPerUnit) {
6 if (threadsPerUnit <= 0) {
7 return 0;
8 }
9 return 1 / threadsPerUnit;
10}
11
12double calculateThreadsPerUnit(double pitch) {
13 if (pitch <= 0) {
14 return 0;
15 }
16 return 1 / pitch;
17}
18
19int main() {
20 double tpi = 20;
21 double pitch = calculatePitch(tpi);
22 std::cout << "ایک دھاگے میں " << tpi << " TPI کی پچ "
23 << std::fixed << std::setprecision(4) << pitch << " انچ ہے" << std::endl;
24
25 double metricPitch = 1.5; // ملی میٹر
26 double threadsPerMm = calculateThreadsPerUnit(metricPitch);
27 std::cout << "ایک دھاگے میں " << metricPitch << "mm کی پچ میں "
28 << std::fixed << std::setprecision(4) << threadsPerMm << " دھاگے فی ملی میٹر ہیں" << std::endl;
29
30 return 0;
31}
32
دھاگے کی پچ کے حسابات کے استعمال کے کیسز
دھاگے کی پچ کے حسابات مختلف شعبوں اور ایپلیکیشنز میں ضروری ہیں:
مینوفیکچرنگ اور انجینئرنگ
- درست مشیننگ: ان حصوں کے لیے صحیح دھاگے کی وضاحتوں کو یقینی بنانا جو ایک ساتھ فٹ ہونا ضروری ہیں
- معیار کنٹرول: یہ تصدیق کرنا کہ تیار کردہ دھاگے ڈیزائن کی وضاحتوں پر پورا اترتے ہیں
- ریورس انجینئرنگ: موجودہ دھاگے والے اجزاء کی وضاحتوں کا تعین کرنا
- CNC پروگرامنگ: دھاگے کی صحیح پچ کے ساتھ دھاگے کاٹنے کے لیے مشینوں کو ترتیب دینا
مکینیکل مرمت اور دیکھ بھال
- فاسٹنر کی تبدیلی: صحیح متبادل پیچ، بولٹ، یا نٹ کی شناخت کرنا
- دھاگے کی مرمت: دھاگے کی بحالی کے لیے صحیح ٹیپ یا ڈائی کے سائز کا تعین کرنا
- سامان کی دیکھ بھال: مرمت کے دوران ہم آہنگ دھاگے کے کنکشن کو یقینی بنانا
- آٹوموٹو کام: میٹرک اور امپیریل دھاگے والے اجزاء کے ساتھ کام کرنا
DIY اور گھریلو منصوبے
- فرنیچر کی اسمبلی: اسمبلی کے لیے صحیح فاسٹنرز کی شناخت کرنا
- پلمبنگ کی مرمت: معیاری پائپ دھاگے کی وضاحتوں کے ساتھ کام کرنا
- ہارڈ ویئر کا انتخاب: مختلف مواد اور ایپلیکیشنز کے لیے صحیح پیچ کا انتخاب کرنا
- 3D پرنٹنگ: دھاگے والے اجزاء کو صحیح کلیئرنس کے ساتھ ڈیزائن کرنا
سائنسی اور طبی ایپلیکیشنز
- لیبارٹری کا سامان: دھاگے والے اجزاء کے درمیان ہم آہنگی کو یقینی بنانا
- آپٹیکل آلات: درست ایڈجسٹمنٹ کے لیے باریک دھاگے کے ساتھ کام کرنا
- طبی آلات: خصوصی دھاگے کی ضروریات کے ساتھ اجزاء تیار کرنا
- ایرو اسپیس: اہم دھاگے کے کنکشن کے لیے سخت وضاحتوں کو پورا کرنا
دھاگے کی پچ کے حسابات کے متبادل
اگرچہ دھاگے کی پچ ایک بنیادی پیمائش ہے، دھاگوں کے ساتھ کام کرنے اور وضاحت کرنے کے لیے متبادل طریقے ہیں:
- **د
متعلقہ اوزار
آپ کے ورک فلو کے لیے مفید ہونے والے مزید ٹولز کا انعام کریں